Sitemizde aramak istediğiniz konuyu

BizdenOku - Doğru Bilgi

Sözde Aktivistlerden Yardım Engeli


İsrailli aktivistler insani yardımın Gazze'ye ulaşmasını engellemek için çadır kurdu
Askerlerin yanı sıra sivil Yahudiler de yardım kamyonlarının kuşatma altındaki Filistinlilere ulaşmasını engelliyor
BM'ye göre İsrailli protestocular, yüz binlerce Filistinlinin ciddi bir kıtlık riskiyle karşı karşıya olduğu kuşatma altındaki Gazze Şeridi'ne yardım kamyonlarının girişini bir kez daha durdurdu .
Çarşamba günü çoğu genç olan onlarca aktivist sokaklara yatarak yardım kamyonlarının önünü kesti. Bazıları, yardımların uzun vadede taşınmasını engellemek için bölgeye çadır kuruyor.
Salı günü protestocular yaklaşık 130 insani yardım kamyonunun Gazze'ye girişini engelledi.

Aktivisitler tırları beklerken kendi aralarında zafer çığlıkları atarak eğleniyorlar

Kaynak : middleeasteye.net/