Sitemizde aramak istediğiniz konuyu

BizdenOku - Doğru Bilgi

Depremzede Aşklara -şiir

Şarkılar ağlıyor yokluğuna

- 6 Şubat 2023 Depreminde Yitirilen Aşklara

O geceydi, aydınlık sandığımız karanlık gece 
Seni benden alan, mutluluğumuzu kıskanan 
Henüz bir araya gelmiş, elele tutuşmuştuk
Gece biten düğünümüz sonunda gülen gözlerinde
Kendimi ararken, başbaşa kalmanın saadeti içinde
Özlemin, yokluğun, bir yağmur gibi yağıyor üstüme şimdi
Damlalar yüreğime vuruyor, acıtıyor her nefesimde
Gecenin karanlığında başın göğsümde ağlıyorum
Yanımda sen sessizce yatıyorsun, sesimi duymuyorsun
Üzerimize dökülen beton parçalarına aldırmıyorum
Ses vermeden, sessizce bana bakan gözlerinde 
Umudun yitirişini, benden seni alana bakıyorsun
Uykularım artık bölük pörçük o geceyi yaşarken
Ellerin ellerimden kayıp giderken seni bırakmamak  
Benden gitmemen için Allaha yalvarıyorum, sessizce
Dışarıdan "kimse var mı" seslerine aldırmıyorum
Duymasınlar beni de seninle ben de yok olayım istiyorum
Gözlerim kapanır kapanmaz gözlerin yaklaşıyor gözlerime
Geceler boyu sabahlayıp uğruna baş ucunda bekliyorum, 
Şimdi sensizim, enkazlar arasında yokluğu yaşıyorum
Elin elimde bir tanem, dualarım kabul olsun istiyorum
Göz bebeğim derken sana, gözünün içinde yok olmak istiyorum..
Şarkılar ağlıyor yokluğuna, Her yer adını yazıyor artık
Okumak istemiyorum, sen yoksan yaşamakta istemiyorum
Damlalar yüreğime vuruyor, sol yanım acıyor şimdi
Gündüzün karanlığında bir başına, yokluğunu ararken
Ardından geleceğimi bilmeni istiyorum.

Erol Kara - 19.02.2023