Sitemizde aramak istediğiniz konuyu

BizdenOku - Doğru Bilgi

Bir Yaz Akşamında Yazım Oldun Bana - Şiir


Bir Yaz Akşamında 

Bir yaz akşamında
Yazım oldun bana
İlkbaharım geride kalsa da, 
Yazım sen oldun

Sen olunca mevsimler seninle teke düştü. 
Dört mevsim bir oldu.
Gecemi gündüz, akşamımı sabah ettin, 
Kışımı yaza çevirdin
Yeni doğmuş bebeğin nefes alışı gibi sıcacık
Gözlerinle, sözlerinle, güzelliğinle beni ben eden sen oldun
Çatal kaşların ok oldu, aktı gitti içime 
Ay gibi yüzün, karanlık gecemin yoldaşı oldu

Düşümdün, hayalimdin, şiirde mısram, öykümde cümle idin
Karanlık yollara düşsem elimden tutanım oldun, 
Kederimi sevinç, hayatı güzel eyledin
Rüzgarda savrulan saçlarının esintisi nefesim oldu
Her nefesimde can oldun, yaşam oldun, huzur oldun

Sen ömrümün hep yazı oldun, yazım oldun, ben sen oldum
Ömür iklimimin tek sıcağı, tek güneşi, tek mevsimi sen oldun
Yazım kal.. Yazgım kal.. 
Yaz akşamlarımın biricik meleği...

Erol Kara - 29.07.2023