Sitemizde aramak istediğiniz konuyu

BizdenOku - Doğru Bilgi

Sana Giden Yollar - Şiir


Sana giden yolları seviyorum kadınım.

Ben senin varlığını seviyorum kadınım
Yokluğunu seviyorum
Seni duymayı
Seni özlemeyi
Seninle olmayı seviyorum kadınım.
Senin gülüşünü seviyorum.
Gözlerindeki gözlerimi seviyorum.
Gönlünü seviyorum
Özünü seviyorum senin
Rüzgarda uçuşan saçlarını
Beni bulan gönlünü seviyorum.
Bana olan sevgini seviyorum.
İçimden ağlamak geliyor
Özlemek geçiyor içimden
İçimden sana doğru yol geçiyor.
Ben yalnızca seni seviyorum kadınım,
Seni yalnızca sen olduğun için,
Ben seni en çok kendim için seviyorum
Benimle aynı zamanı paylaştığın için seviyorum.
Ben seni benimle yaşadığın için
Ellerini seviyorum duaya açıldığında
Ve gözlerini seviyorum
Bana baktığında
O kadar çok seviyorum ki seni sevmeyi
Yalnızca sen olduğun için hayatımda
Kendimi bile seviyorum
Bana seni hatırlatan her şeyi
Sana giden yolları seviyorum.
Seni seviyorum kadınım

Erol Kara @mazidekidefter- 10.12.2015